GYIK

Kell regisztrálni, ha vásárolni szeretnék? 

Nem, de célszerű, mert akkor a legközelebbi vásárlásnál már nem kell újra megadnod az adataidat és a hűségpontjaidat is csak így tudod gyűjteni. 

Milyen jelszót adhatok meg?

            A jelszónak legalább 4, maximum 20 karakternek kell lennie. 

Hogyan fizethetek? 

  • előreutalással, a következő bankszámlára: Fetiron Kft. 12010453-01793484-00100007 (Raiffeisen Bank), IBAN szám: HU0612010453-01793484-00100007
  • utánvéttel, a futárnak
  • bankkártyával, a Borgun rendszerén keresztül Visa, Visa Electron, Mastercard és Maestro kártyákkal

Mennyibe kerül a szállítás?

0-24.999 Ft között 25.000 Ft felett
Házhoz szállítás: 1.690 Ft Ingyenes
GLS csomagpontra történő szállítás:  1.450 Ft Ingyenes
Packeta csomagpontra történő szállítás 1.290 Ft Ingyenes
Az utánvét díja minden esetben     500 Ft 500 Ft
Külföldi szállítás: nem lehetséges


Részletesebben itt olvashatsz ezekről: Fizetési és szállítási módok

 

Mikor jön meg a csomag?

A munkanapokon 12:00-ig leadott megrendelésekre a GLS-el 2-3 munkanap a szállítási határidő, a Packetával 3-4 munkanap.  E-mail-t fogsz kapni róla. Előreutalás estén az utalás számlánkra érkezésétől indul a 2 munkanap. Aznapi utalásnak a munkanapon 10:00-ig beérkezett utalás számít. Ha 10:00 után érkezik meg az összeg, egy nappal meghosszabbodik a szállítási határidő.

Kapok értesítést arról, hogy mikor jön a csomag?

Igen, a GLS vagy a Packeta a kézbesítés előtt e-mail-t fog küldeni Neked arról, hogy mikor szállítják ki, vagy mikor veheted át a csomagot.

Mi történik, ha nem leszek itthon, amikor jön a futár?

Amennyiben megadtad a telefonszámodat a megrendeléskor, fel fog hívni, hogy új időpontot egyeztessetek, ha nem, vagy nem ér el, a következő munkanapon próbálkozik újra. Értesítőt is hagy arról, hogy ott járt. Ha a következő alkalommal sem talál otthon, a csomagod visszakerül hozzám.

Személyesen is átvehetem a csomagot?

Nem, erre sajnos nincs lehetőséged.

 

Mi az az onlinePénztárca és hogyan tudom igénybe venni?

Az onlinePénztárca egy ingyenes virtuális pénztárca, amellyel egyszerre 430 webáruházban vagy törzsvásárló. Előzetes regisztrációhoz kötött, ezért ha még nem regisztráltál náluk, akkor meg kell tenned ahhoz, hogy a nálunk történő vásárlásod után is megkapd az online pénztárcába járó összeget, mert ezt sajnos utólag nem lehet érvényesíteni.

Bővebb információhoz a bannerre kattintva juthatsz, illetve ezen a weboldalon:

www.onlinepenztarca.hu

 

Hogyan működik a hűségpont rendszer?

Visszatérő vásárlóink hűségét meghálálandó egy pontrendszert vezettünk be, ami úgy működik, hogy minden egyes regisztrált felhasználóként történő belépéssel járó megrendelés után a vásárlás 5%-a hűségpont formájában jóváírásra kerül.

Nagyon figyelj, kérlek arra, hogy:

·       vásárlásaidat regisztrált felhasználóként belépve végezd, valamint

·       a hűségpontokat 1 éven belül felhasználd!

 

Mi az a kívánságlista?

Egy lista azokról a holmikról, amiket meg szeretnél kapni valakitől ajándékba. Biztosan írtál már ilyet. Papírra. Ceruzával... Ez viszont egy elektronikus lista, amit e-mailben küldhetsz el a rokonoknak, barátoknak! Így megkönnyíted a dolgukat ajándékvásárláskor, és Te sem fogsz csalódni, amikor átadják.

Használata nagyon egyszerű: tedd a termékeket a kívánságlistádra (van egy ilyen gomb a termék adatainál: "A kívánságlistámra teszem"), majd ha végeztél, a jobb oldali oszlopban megnézheted a teljes listát (a "Kosár" alatt), és rögtön meg is oszthatod valakivel vagy valakikkel, vagy átteheted a tartalmát a kosaradba. Próbáld ki!

Hogyan tudom beváltani a kuponomat?

Tedd a Kosárba, amit meg szeretnél venni. Ha végeztél, kattints a Kosáron belül a Megtekintésre. A termékadatok alatt láthatod a "Kupon beváltása" szöveget, ami alá be tudod írni a kuponod kódját, majd kattints a Beváltás gombra. Ha rendben van, ezt fogod látni a kosár tetején: "Az ajándékutalvány kódja elfogadva!". Ekkor mehetsz is tovább a Pénztárhoz. Ha nem ezt látod, lehet, hogy elgépelted a kódot, esetleg a kuponod járt le, vagy nem teljesítettél valamilyen feltételt, ami a kedvezményhez szükséges. Fontos! Ha ezután még nem adod le rögtön a megrendelést, hanem folytatod a vásárlást, akkor annak befejeztével újra meg kell adnod a kódodat, mert a rendszer nem jegyzi meg! Kuponkódot utólag már NEM áll módunkban érvényesíteni.

Hogyan tudom megváltoztatni az adataimat?

Belépés után megjelenik a lap tetején egy "Fiók" menüpont. Arra kell kattintani, majd meg lehet nézni és változtatni az összes személyes adatot (nevet, e-mail címet, telefonszámot, lakcímet), meg lehet adni új jelszót, ez mutatja a kívánságlistában szereplő termékeket, a korábbi rendeléseket, és itt lehetőség van a hírlevélre is feliratkozni vagy lemondani.

Sajnos nem találtam meg, amit kerestem. Mondjak le róla?

Semmiképpen! Írd meg az info@anyaparadicsom.hu-ra vagy Facebook üzenetben, mit szeretnél, és megpróbálom megszerezni Neked!

Mit csináljak, ha élőben nem tetszik a termék?

Semmi gond! 14 napon belül visszaküldheted. Ilyenkor a visszajuttatás költsége a Tiéd, de 10 napon belül kezedben lesz a teljes kifizetett összeg.

Van még kérdésed?

Tedd fel az info@anyaparadicsom.hu címre írt levélben, vagy írj az Anyaparadicsom Facebook oldalán, és szívesen válaszolok Neked. Köszönöm szépen!

Az oldal tetejére
FOGYASZTÓ BARÁT
490 szavazat

anyaparadicsom.hu
© Fogyasztó Barát
Close menu

A weboldal cookie-kat (sütiket) használ a weboldal működése, a felhasználói élmény növelése és statisztikai célokból. A weboldal által használt cookie-k személyes adatkezeléséhez hozzájárulok.

További információt az Adatkezelési Tájékoztatóban talál.